cari maklumat di sini

Your Ad Here

Sunday, July 25, 2010

UMNO-BN-APCO YAHUDI NAK SELAMATKAN DI SELANGOR TU NAK SELAMATKAN UMNO KERANA INI

Gerombolan Robin Hood cap dacing UMNO+BN+APCO+YAHUDI melancarkan kempen agresif mereka di selangor dengan slogan TAWAN SELANGOR.

Wokeh,pakcik,makcik,adik,abang,akak, mari kita tengok apa yang nak diselamatkan dan dikekalkan oleh UMNO-BN-APCO-YAHUDI di selangor tu.

1. Menjarah wang / kerajaan /rakyat Selangor melalui cukai-cukai dari hasil industri-industri yang wujud di selangor kerana selangor adalah Tulang Belakang Ekonomi Malaysia.

UMNO-BN-APCO Tak dapat lagi kutip cukai/ufti/wang bawah meja dari Kilang-kilang industri di selangor,sama ada kilang halal/kilang haram/kilang yang cemarkan alam sekitar.

2. Kos Sara Hidup Yang Tetap dan Makin Tinggi

"Penyelasan Subsidi"Kepala Bana Najib akibatkan harga keperluan asas naik di 1Malaysia,khasnya di Selangor, iaitu antara negeri yang menjadi Tulang Belakang Ekonomi Malaysia.

3.Jalanraya/Lebuh Raya Bertol tetap berufti

Di selangorlah juara jalan raya / lebuh raya yang apabila rakyat nak guna, kena bayar tol/ufti kepada syarikat-syarikat milik UMNO & CO.Cuba kira berapa banyak highway/jalan bertol di selangor;- Plus,NKVE,Guthrie,KESAS dll.

4.Pengurusan Syarikat AIR SYABAS yang korup lagi menyusahkan rakyat

Semua tau, kompeni air selangor tu DIFARAIDKAN kepada swasta semasa UMNO-BN/APCO/YAHUDI perintah selangor. jadi mereka top level kompeni air tu perlu SABOTAJ usaha kerajaan Pakatan Rakyat selangor dalam beri AIR free kat rakyat selangor.sampai today ada ada saja desas desus antara syabas dengan kerajaan negeri selangor.


4.Projek hartanah yang perlu dirembat UMNO/BN/APCO
Ok, najib kata nak luaskan kawasan komersial KL ke sebelah utara, iaitu dari sungai buloh sampai ke bukit beruntung dan ke sempadan selangor - perak.projek yang boleh hasilkan untung berbillion-billion ini tidak kena tidak wajib dipersetujui dulu oleh kerajaan negeri selangor.

5.Port Klang Golden Port

Semua tau,port klang tu lubok EMAS.so sapa yang kontrol port klang,dialah yang KAYOOOO

6.Tauke Pasir UMNO Meroyan

Semua tahu, bisness pasir perlu lesen, bila dapat lesen tu,,bolehlah nak jual lesen tu balik (ali baba) atau rembat pasir sampai alam sekitar/keselamatan manusia terjejas.puak-puak cap dacing yang selama ini hidop atas bisness lesen pasir jadi gila meroyan apabila kerajaan negeri selangor mulai kuatkuasakan lesen/bisness pasir yang sebelum ini dilakukan dengan keadaan yang tidak terkawal di bawah pemerintahan UMNO-BN di selangor.


warta 365

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here