cari maklumat di sini

Your Ad Here

Friday, November 12, 2010

intan ladyana nafi kena raba tapi dia tak nafi kena tampar ponggong...!!!!!!!

Intan Ladyana nafi kena raba ketika Jom Heboh di Penang



montok beb...tampar ponggong dia pun dah asyik...inikan dapat meraba ....belum lagi bertelanjang tanpa seurat benang...awwwwuuwwwww....!~!!!

Dalam sebuah forum terkemuka, seorang forumer telah mengaku melihat seorang artis tanpa menyebut namanya tapi diselit gambar sebagai klu mungkin, dalam suasana peminat mengerumuninya, tiba-tiba datang seorang budak lelaki menampar punggung artis berkenaan.

Ni dia cerita forumer kat forum tu:

“salam semua . ni 1st time aku post kt tred ni .aku nk cite la . peristiwa di JOMHEBOH Batu Kawan aritu.

mase aku jalan2 tu aku singgah la kat booth ape tah myTV3 kot . tah la dah lupe.
kt situ ade la retis ni . mmg cun habis. dgn rambut kuning die . meleleh wa cakap lu.
lepas tu ada satu mase tu die ni berjalan la smbil bwk tabung bencana banjir tu nk kutip kt org ramai.

punye la ramai org yg kerumun die ni.
lepas tu ade sorang mamat ni gi tampar bontot die pastu blah cmtu je .
aku sendiri nampak die tampar . tp retis ni pandai kaber line .
die wat muke selamber je.(adekah die terkesima atau rase gembira???) hahahah . itu aku tak tau . tp mase mule2 kene tampar bontot tu muke die agak lain la. aku tertunggu2 je bile nk kuar cerita pasal die kene raba ni .”



Dalam laporan mStar, artis yang berkenaan ialah Intan Ladyana, namun beliau menafikan diraba ketika program Jom Heboh tu walaupun mengaku berada di lokasi dan ada membawa tabung kutipan derma untuk mangsa banjir.

Pelakon Intan Ladyana menjelaskan dia tidak diraba oleh sesiapa ketika menyertai program Jom Heboh anjuran TV3 di Pulau Pinang minggu lalu seperti yang didakwa dalam sebuah blog hiburan.

Bagaimanapun, dia mengaku ada membawa tabung untuk mengutip derma daripada orang ramai bagi membantu mangsa bencana banjir anjuran stesen televisyen itu

“Saya juga terkejut blog berkenaan mengatakan bahawa saya diraba ketika sedang membawa tabung untuk mengutip derma mangsa banjir di Kedah.

“Jika saya diraba sudah tentu saya dapat rasakan perbuatan itu ataupun pembantu peribadi saya juga melihat perkara tersebut,” katanya ketika dihubungi mStar Online, Selasa.

Jelas Intan, perkara tersebut hanya sekadar khabar angin atau gurauan penulis blog berkenaan semata-mata.

“Tiada siapa yang kena raba dalam program itu. Mungkin ada pihak yang nampak saya macam kena raba tapi sebenarnya ia tidak berlaku seperti yang didakwa,”ujarnya yang kini sedang menjalani penggambaran drama di Pulau Aman, Pulau Pinang.

Intan bakal membintangi drama terbaru slot Akasia menggantikan drama Chinta yang akan bermula pada 18 November ini.

Drama tersebut juga membariskan pelakon-pelakon handalan seperti Kamal Adli, Cat Farish dan Aida Khalida.


Kalau dah pakaian pun macam tu, tak mustahil la kena raba pun. Nafi menafi tu nombor dua, tapi yang duk pakai cam sengaja cari nahas tu ape cerita.

Itulah kehidupan artis kini, kalau tak bukak sana-sini, tak sah jadi artis walaupun ada sebilangannya berpakaian ‘sopan’ di mata artis, tapi aurat tetap juga menjadi tayangan.

Rasulullah bersabda, “Ada dua golongan penghuni neraka yg aku belum pernah melihatnya iaitu lelaki yang pada tangan mereka memegang cemeti seperti ekor lembu untuk memukul orang lain dan wanita-wanita yang berpakaian namun seperti bertelanjang dan berlenggang-lenggok. Kepalanya bergoyang seperti pundak unta. Mereka itu tidak akan masuk syurga dan tidak pula dapat mencium bau Syurga. Padahal sesungguhnya bau syurga itu dapat dicium dari jarak sekian dan sekian.”

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here