cari maklumat di sini

Your Ad Here

Thursday, May 20, 2010

benda tu nak.. tapi tak puas hati penerajang kamu bagi.bahlol punya makhluk...

Suami belasah isteri kerana kereta

JERAI 20 Mei - Entah apa yang merasuk seorang suami apabila tergamak memukul isterinya yang masih dalam pantang sehingga pengsan, hanya kerana wanita itu ingin mengambil semula keretanya.

Berikutan itu, mangsa, Che Azani Suliana Hassan, 31, yang juga seorang jururawat cedera di kening, bahu, pipi, tangan dan pecah tapak kaki akibat diseret selain mengalami keretakan di rahang.

Kejadian berlaku di Seberang Perai, Pulau Pinang, apabila Che Azani ke tempat kerja suaminya di Balai Bomba dan Penyelamat Seberang Perai, pada pukul 9.50 malam tadi.

Che Azani mahu mengambil keretanya, Honda City, bersama kakak angkatnya bagi membawa anak ketiganya mendapatkan rawatan demam kuning.

"Suami saya sudah tiga hari tidak balik ke rumah dan saya perlu mengambil semula kereta untuk membawa anak saya ke hospital. Saya masih dalam pantang 29 hari.

"Saya masuk ke dalam balai bomba untuk berjumpa suami manakala kakak angkat saya menunggu di luar," katanya ketika ditemui di Hospital Yan di sini hari ini.

Menurut Che Azani, dia membawa kunci pendua kereta itu namun suaminya yang menyedari niatnya enggan menyerahkan kenderaan tersebut.

"Kami bertekak setengah jam dan tanpa disangka suami terus tendang perut lalu saya rebah.

"Selepas sedar dari pengsan kira-kira pukul 11 malam, saya dapati sedang berada dalam kereta bersama suami dan badan saya sakit," jelasnya.

"Kakak angkat terus bawa saya ke Hospital Seberang Jaya,'' katanya sambil menambah beliau kemudian minta dipindahkan ke Hospital Yan selepas membuat laporan polis..

Beliau turut melahirkan hasrat untuk berpisah dengan suaminya itu.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here