cari maklumat di sini

Your Ad Here

Thursday, July 28, 2011

zakar kekasih gelap di kerat....!!!

Sekadar hiasan.

Menurut berita Agensi, seorang lelaki Jordon mengaku membunuh lelaki yang didakwa sebagai kekasih "gelap" isterinya. Lelaki itu juga dilaporkan memotong zakar kekasih isterinya sebelum meletakkannya di dalam sebuah beg dan menyerahkan bungkusan itu kepada pihak polis," kata seorang pegawai kehakiman semalam.

Suspek yang berusia 35 tahun telah "menjerat" mangsa ke bilik sebuah hotel di pusat bandar Amman dengan alasan mahu menyelesaikan isu kecurangan isterinya secara "senyap-senyap" pada hari Sabtu lalu, kata pegawai itu kepada AFP.

Suspek kemudian mengikat mangsa sebelum meliwat, mengelar leher, dan memotong zakarnya.

"Suspek menyerah diri kepada pihak polis pada hari pembunuhan dan mengaku melakukan pembunuhan tersebut sambil menyerahkan bungkusan yang mengandungi zakar lelaki tersebut," kata pegawai itu lagi.

Isteri suspek yang berusia 27 tahun dan kekasihnya telah ditahan selepas suspek yang mempunyai rekod jenayah, menyaman mereka kerana melakukan zina beberapa bulan lalu, namun kedua-duanya dibebaskan baru-baru ini selepas pengampunan umum.

"Suspek yang berang selepas mendapat tahu kedua-duanya dibebaskan telah membuat keputusan untuk melakukan jenayah tersebut. Dia didakwa dengan jenayah pembunuhan terancang," kata pegawai itu lagi.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here