cari maklumat di sini

Your Ad Here

Tuesday, January 18, 2011

TV3suku UMNO dah tukar jadi TV porno ke...kalau nak sangat...bagi aje buah dada pengacara yang tak tau malu kat ambo...bior ambo pekasamkan di malam jumaat nanti..muakakakaka....!!!

TV3suku UMNO nih citer pasai BUAH DADA pasai apa?



Aderke citer buah dada di canang untuk tontonan umum.. menteri amah 1malaysia tak nak amik action ke? takan biarkan jer? eeee... ini pendidikan apa? atau dah takda citer lagi nak tayang? kahkahkah

TV3suku pun pandai2 lah.. g lah kempen UMNOBN di TENANG.. kahkahkah no FEEL de nengok WHI nih.. hahaha kalau TV3suku fitnah di TENANG syok sikit nak nengok.. kahkahkah ATAU tayang balik video lucah CSL kat TV3suku untuk tontonan pengundi TENANG JOHORE gerek gak... kahkahkah



RANCANGAN bual bicara WHI di TV3 membincangkan tajuk Salahkah besarkan payu dara? yang mengundang rasa kurang selesa penonton.

KL 18 Jan 11: Segmen bertajuk Salahkah besarkan payu dara? yang disiarkan dalam program Wanita Hari Ini (WHI) terbitan TV3 pada pukul 12 tengah hari semalam mengundang reaksi kurang senang pelbagai pihak di negara ini. Lapor Kosmo! Online.
Kosmo! semalam menerima banyak panggilan daripada penonton yang rata-rata melahirkan rasa kurang selesa dengan tajuk dan cara segmen bual bicara itu diadakan. Tinjauan di laman peminat rasmi program WHI di Facebook juga mendapati ramai yang tidak bersetuju topik itu dibincangkan secara terbuka.

Paparan visual yang memfokuskan kepada bentuk payu dara model-model yang lengkap berpakaian dalam laporan segmen tersebut juga dianggap tidak sesuai kerana ia ditonton oleh segenap lapisan masyarakat termasuk kanak-kanak.

Aksi nakal jurukamera TV3 yang didakwa sengaja memfokuskan kepada payu dara pengacara dan tetamu jemputan semasa segmen itu juga dikecam. - KOSMO

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here