cari maklumat di sini

Your Ad Here

Thursday, March 31, 2011

Poco-poco Vs Video Seks....fatwa cacamarba dari melacur sampai poco poco jadi hancur di kerjakan puak lahabau UMNO karat...!!!


Pening! kita sebagai umat Islam dipeningkan oleh fatwa yang celaru. Perak mengharamkan Poco-poco. Dr Asri mengharuskan dan kini giliran Mashitah Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri meminta negeri lain jangan diharamkan. Kelakar juga ek!!

Mashitah Ibrahim berpendapat tarian poco-poco hanyalah sejenis tarian berbentuk senaman serta tidak perlu diharamkan di seluruh negara. "Dari satu tempat ke satu tempat tarian poco-poco ini berbeza. Lagu pun tidak sama. Jadi besar kemungkinan ditimbulkan di Perak kerana di Perak tidak sama dengan tempat lain.

Jauh bebenor negeri Perak dengan negeri-negeri lain sehingga boleh berbeza, macam Perak berada di Arab gamaknya.

Rupa-rupanya Mashitah tak bisu, keluar pun suara dia tetapi hanya berkenaan Poco-poco. Nampaknya Mashitah hanya tersentak dengan Poco-poco, tentang video seks tak pula dia bersuara. Moralnya orang-orang agama boleh bersuara hanya melibatkan hal-hal yang lebih biasa, yang melibatkan pihak lawan, tutuplah mulut menjadi bisu....Nak pergi tengok, Tai-Chi di Taman Tasik Taiping, kalau-kalau ada unsur pemujaan....

ek-ele.co.cc

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here