cari maklumat di sini

Your Ad Here

Monday, January 3, 2011

kerajaan UMNO-YAHUDI-BN gagal jaga maruah islam... Dulu, Kini Dan Selamanya !!




Sambutan Tahun Baru 2011 nampaknya meriah di sana sini. Begitulah beritanya, jika benar seperti apa yang dilakukan oleh media arus perdana. Namun, dalam kemeriahan itu sedarkah kita bahawa ia jelas lari dan terpesong dalam konteks negara Islam itu sebenarnya. Acara hiburan terus disuburkan dan diberi ruang yang terbuka kepada rakyat. Mereka disogokkan dengan berbagai aktiviti yang menjurus ke arah maksiat. Semua ini tidak langsung mencerminkan negara Malaysia adalah sebuah negara Islam seperti yang diperkatakan oleh pemimpin UMNO BN selama ini.

Sambutan tahun baru terus dijadikan alat untuk merosakkan jiwa-jiwa remaja yang sudah lama hancur itu. Islam apakah yang mahu dibawa jika begini rupanya. Di seluruh negara, acara sambutan dihiasi dengan hiburan artis, kebudayaan, kesenian dan kemuncaknya menjelang detik 12 malam iaitu tembakan bunga api ke udara. Semua ini adalah budaya jahiliah barat yang terus dipertahakan oleh kerajaan UMNO BN, yang kononnya memperjuangkan Islam di negara ini. Hakikatnya, rakyat terutamanya orang Melayu yang beragama Islam sudah mual melihat apa yang berlaku ini. Mereka sangsi, apakah parti UMNO itu benar-benar mahu pertahankan Islam sebagai "addin" atau sekadar "kosmetik" semata-mata untuk mengaburi mata rakyat?.

Sedangkan umat Islam di negara ini terus dipesongkan minda mereka agar percaya kononnya UMNO berjuang untuk Islam. Apakah begini caranya ajaran Islam. Hiburan yang merosakkan itu diagung-agungkan di beri tempat yang tinggi daripada majlis-majlis ilmu dan kesyukuran yang sepatutnya didahulukan. Jika inilah senarionya, maka kami yakin lama kelamaan umat Islam di Malaysia ini akan bertambah rosak akhlak dan akidah mereka. Budaya kuning ciptaan Yahudi terus dipertahankan agar keimanan dan ketaqwaa itu terlucut satu persatu daripada jiwa-jiwa umat Islam itu sendiri. Apakah kita mahu terus biarkan fenomena seperti ini berterusan buat selamanya?.


Berapa ramai lagi kita mahu lihat anak-anak Melayu beragama Islam murtad, melacur, berzina, menagih dadah, merempit, buang bayi, minum arak dan sebagainya?. Jangan "gadaikan maruah Islam" hanya kerana mahu mereka menolak agama dalam kehidupan mereka. Inilah yang dimahukan oleh kerajaan UMNO BN agaknya. Mereka mahu, umat Islam menolak agama agar lebih terpengaruh dengan dakyah ciptaan mereka.

Maka senanglah untuk mereka menang dalam setiap kali pilihanraya. Jika ramai umat Islam kembali kepada agama, sudah pasti parti karat itu akan ditolak dan dihumbankan oleh mereka. Inilah yang amat ditakuti sebenarnya. Justeru itu, marilah sama-sama kita kembalikan maruah dan kegemilangan Islam. Jangan biarkan mereka terus merosakkan agama untuk kepentingan politik dan periuk nasi mereka sahaja. Lakukan perubahan dalam pilihanraya umum akan datang, agar Islam akan dapat dikembalikan ke tempat asalnya. Bersamalah kita menantikan hari kemenangan Islam, agar undang-undang Allah tertegak di atas muka bumi ini suatu hari nanti. Marilah buat perubahan!


pdo

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here