cari maklumat di sini

Your Ad Here

Wednesday, September 29, 2010

PRK Galas ....BN bakal kena gigit dengan isu royalti ....

Rakyat Kelantan khususnya pengundi Galas mempunyai peluang untuk 'menggigit' BN kerana kezaliman kerajaan BN pusat menafikan hak rakyat Kelantan untuk mendapat royalti petroleum.

Kezaliman BN ini wajib diajar dengan pukulan maut di Galas seelok-eloknya BN dikalahkan dengan majoriti besar sehingga hilang deposit.

Orang zalim dan mabuk kuasa seperti BN ini memang susah diajak berunding kerana sikap tamak haloba yang bersarang di hati mereka sehingga tidak kisah halal haram dalam agama.

Dendam kesumat mereka terhadap rakyat Kelantan kerana memilih PAS sejak 1990 tidak pernah padam sehingga kini bermula dengan penubuhan JKKP menggantikan JKKK sehingga kemuncaknya penafian royalti petroleum ini.

Inilah sikap mereka yang tidak pernah mengamalkan demokrasi dan sistem federalisme yang menjadi anutan mereka sejak dahulu. Malangnya mereka sendiri yang melanggar segala peraturan dan perlembagaan.

Jadi memang wajar dan patut mereka dihukum dengan seteruk-teruk hukuman iaitu dengan memalukan mereka di Galas melalui kertas dan tong undi.


sofi wahab

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here