cari maklumat di sini

Your Ad Here

Sunday, October 10, 2010

alahai betina melayu bohsia...dengan negro@afrika pun sanggup hang di tibai....

Gadis 21 tahun dicekup berkhalwat lelaki Negro

AMPANG: Seorang gadis berusia 21 tahun dicekup Pegawai Masjid Al-Azim, Pandan Indah dan Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) kerana disyaki berkhalwat dengan seorang lelaki Negro di salah sebuah pangsapuri di Bandar Baru Ampang, awal pagi semalam.

Pekerja di salah sebuah hotel itu ditahan di sebuah bilik sewa gadis itu pada kira-kira 4.30 pagi bersama pasangannya.

Operasi tersebut dijalankan setelah Pegawai Masjid Al-Azim, Ahmad Nawi Osman menerima maklumat orang awam mengenai kehadiran lelaki berusia dalam lingkungan 28 tahun itu di rumah berkenaan dan sekumpulan anggota penguat kuasa bergegas menyiasat.

Ahmad Nawi berkata, beliau dimaklumkan anggotanya mengetuk pintu bilik sewa tersebut lima hingga 10 minit sebelum dibuka lelaki berkenaan.

“Lelaki yang hanya berseluar dalam itu kelihatan terkejut dan memberitahu anggota operasi bahawa hanya dia seorang yang tinggal di bilik tersebut. Anggota penguat kuasa terus membuat siasatan dan mendapati, seorang gadis berpakaian lengkap dan berseluar pendek yang pada ketika itu cuba menyembunyikan diri di beranda pangsapuri berkenaan,” katanya.

Menurutnya, berdasarkan siasatan awal, pasangan itu tidak mempunyai apa-apa hubungan suami isteri, malah difahamkan, mereka tinggal bersama kira-kira enam bulan.

“Gadis bersama pasangannya itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya untuk kami membuat laporan dan seterusnya, mengarahkan gadis terbabit hadir ke pejabat Jais untuk tindakan lanjut.

“Kami menjalankan operasi ini di bawah Seksyen 29, Enakmen Jenayah Syariah Jais 1995. Jika disabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau penjara dua tahun atau kedua-duanya sekali,” katanya.

Sebelum itu, Pegawai Masjid Al-Azim menjalankan Operasi Cegah Maksiat bersama-sama Jais yang bermula 12.30 hingga 6 pagi itu memberi fokus di beberapa kawasan tumpuan memadu kasih bersama teman masing-masing seperti di Bukit Langat, Bukit Permai.

Mereka turut memantau beberapa kawasan sekitar Pandan Indah, Pandan Jaya dan Ampang.

“Kami juga menahan sepasang kekasih berusia 19 dan 20 tahun yang didapati sedang asyik berpeluk ketika berjalan di kawasan sekitar Pandan Indah. Pasangan tersebut antara 70 remaja ditahan dalam operasi di beberapa lokasi berasingan,” katanya.

Ahmad Nawi berkata, pihaknya mengambil maklumat semua remaja terbabit dan pada masa sama, mereka juga harus menghadiri sesi kaunseling di Masjid Al-Azim Pandan Indah.

“Tindakan tegas akan diberikan jika pasangan ditahan ingkar dan tidak menghadiri sesi kaunseling tersebut.

“Operasi ini dijalankan di bawah Seksyen 31, Enakmen Jenayah Syariah Jais 1995 dan jika disabit bersalah, boleh didenda RM1,000 atau enam bulan penjara. Kami tidak teragak-agak menyerahkan mereka kepada Jais untuk dikenakan tindakan lanjut apabila didapati melakukan perbuatan sama berulang serta ingkar menghadiri sesi kaunseling tanpa alasan kukuh. Sesi kaunseling dijangka akan dilaksanakan pada esok (hari ini),” katanya.

Menurutnya, pada masa sama, pihaknya turut berjaya menahan tiga pondan di sekitar Pandan Indah.

“Kami mengarahkan ketiga pondan ini menghadiri sesi kaunseling yang diadakan pada hari esok. Kami menjalankan operasi ini di bawah Seksyen 30, Enakmen Jenayah Syariah Jais 1995 dan jika didapati bersalah, boleh didenda RM1,000 atau enam bulan penjara,” katanya. -SH

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here