cari maklumat di sini

Your Ad Here

Saturday, August 14, 2010

kamera pengintip di pejabat MB...taktik laknat dan yahudi UMNO-BN

Kamera Rahsia Di Pejabat MB Bukti Politik Desperado Umno-BN




Angkatan Muda KEADILAN Selangor menasihati dalang yang meletakkan kamera pengintip di pejabat Menteri Besar Selangor di bangunan SUK Selangor supaya melupakan niat jahat untuk memerangkap Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Ini kerana keikhlasan beliau menjalankan tugas serta melaksanakan tanggunbgjawab yang diamanahkan rakyat pada pilihan raya umum 2008 lalu dikagumi oleh pihak rakan dan lawan.
Dalam satu kenyataan semalam, Ketua Penerangan AMK Selangor, Mohd Ezli Mashut berkata pihaknya membidas perbuatan tidak bertanggungkawab itu sambil menyifatkan tindakan tersebut jelas berniat jahat dan dilakukan oleh desperado politik.
"AMK Selangor yakin pihak berkenaan akan kecewa dan menemui kegagalan kerana jelas pentadbiran Tan Sri Khalid Ibrahim selama ini mengamalkan prinsip ketelusan dan memerangi rasuah.

"Kita juga menggesa satu siasatan rapi dilakukan bagi mengenalpasti dalang yang meletakkan kamera pengintipan tersebut di bawa ke muka pengadilan.
"AMK Selangor berkeyakinan bahawa selama ini prinsip pentadbiran Tan Sri Khalid Ibrahim yang bersih dan telus akan terus dipertahankan malahan AMK Selangor amat menyanjungi prinsip dan ketegasan Menteri Besar Selangor dalam soal memerangi rasuah di negeri ini," kata Mohd Ezli.

Sehubungan itu AMK Selangor bertegas perkara sedemikian di ambil perhatian serius agar kejadian serupa tidak berulang dan pihak yang bersubahat dikenakan tindakan undang-undang.

SK

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

akhbar on line

Your Ad Here